کسب و کار

فرصتی میلیارد دلاری برای کمک به زنان در گذر از دوران یائسگی

فرصتی میلیارد دلاری برای کمک به زنان در گذر از دوران یائسگی

سلامت زنان و فضای فم‌تک در سال‌های اخیر رونق گرفته است. پیش‌بینی می‌شود که فم‌تک به تنهایی در سطح جهان از 47 میلیارد دلار در سال 2022 به ~108.8 میلیارد دلار رشد کند. در سال 2032.

d981d8b1d8b5d8aadb8c d985db8cd984db8cd8a7d8b1d8af d8afd984d8a7d8b1db8c d8a8d8b1d8a7db8c daa9d985daa9 d8a8d987 d8b2d986d8a7d986 d8afd8b1 664262f6b7e7c

موضوعات تابوی قبلی مانند قاعدگی، باروری، و سلامت جنسی زنان به جریان اصلی رسیده است و پول سازمانی نیز به دنبال آن بوده است. در سال 2023:

  • شرکت‌های سلامت زنان +1.1 میلیارد دلار در 120 معامله

  • میانگین اندازه معامله آنها به 10.4 میلیون دلار رسید که یک رکورد تاریخی است

Screenshot 2024-03-08 at 1.07.01 PM

منبع: Precedence تحقیق

در خبرنامه هفتگی Trends ما ایده‌های تجاری و داده‌های مد روز بیشتری دریافت کنید.

علی‌رغم رونق، فقط 5% استارت‌آپ‌های فم‌تک راه‌حل‌هایی برای یائسگی می‌سازند، مرحله‌ای از زندگی که 1B+ زنان تا سال 2025 تجربه خواهند کرد.

این 12٪ از جمعیت جهان است – و 600 دلار بمصرف قدرت روی میز باقی مانده است.

تقریباً در هر گروه سنی، زنان به طور مداوم هزینه بیشتری می کنند< /a> درمورد مراقبت های بهداشتی نسبت به مردان، و آنها 75% به احتمال زیاد از ابزارهای دیجیتال برای مراقبت های بهداشتی استفاده می کند.

Annualpercapitalhealthcarespendingbygenderandage

منبع: HITLAB

این نشان دهنده فرصت های بزرگ برای سازندگان کسب و کار است:

Telehealth

واضح ترین مکان برای نگاه کردن 105.5 میلیارد دلار بازار بهداشت از راه دور. شرکت‌هایی که پیشنهاد مجازی خود را برای یائسگی تنظیم می‌کنند، در حال حاضر از این پاداش بهره می‌برند:

  • Midi Health، یک کلینیک مراقبت مجازی برای زنانی که یائسگی و یائسگی را تجربه می کنند، راه اندازی شده است. برای جمع آوری 60 میلیون دلار تنها چند ماه پس از آخرین دور 25 میلیون دلاری آن؛
  • Elektra Health، ارائه‌دهنده مجازی دیگری برای مراقبت از یائسگی، اخیراً 3.3 میلیون دلار.

با توجه به اندازه فرصت، هنوز جا برای ظهور رقبای دیگر وجود دارد. از سپتامبر گذشته، 45٪ از زنان هنوز گزارش دادند که هرگز با پزشک عمومی خود در مورد سیستم های مربوط به یائسگی صحبت نکرده اند. گزینه های سلامت مجازی بدون دردسر و قضاوت بسیار مهم هستند.

همچنین می‌توانید با شرکت‌هایی شریک شوید تا مراقبت مجازی یائسگی را به عنوان مزیت کارمند ارائه دهید، مانند Gennev.

پشتیبانی و جوامع

یائسگی می‌تواند یک زمان منزوی اجتماعی برای زنان باشد – 33٪ از زنان یائسه در موقعیت‌های اجتماعی احساس می‌کنند کمتر رفتار می‌کنند و 23 درصد از نظر اجتماعی منزوی می‌شوند.

پلتفرم‌های آنلاین حمایت از زنان یائسه با پیوندهای اجتماعی، محتوا و مشاوره در حال افزایش است – Omena، یک برنامه پشتیبانی یائسگی، 858 هزار دلار در سال جاری.

اما فرصت‌های زیادی برای دیگران وجود دارد که وارد معرکه شوند، به خصوص اگر روی جنبه‌های مختلف تجربه تمرکز کنید:

👜 شغل: یائسگی برای زنان آمریکایی هزینه دارد ~1.8 میلیارد دلار در زمان کاری از دست رفته هر سال. جامعه‌ای برای زنان حرفه‌محور ایجاد کنید که راه‌حل‌هایی برای بازیابی بهره‌وری می‌خواهند (در حالی که به بدنشان اجازه می‌دهند کارش را انجام دهد).

💰 امور مالی: برای زنان بین 45 تا 60 سال در ایالات متحده، یائسگی به ~25 میلیارد دلار در هزینه های پزشکی. یک برنامه یا انجمن بسازید تا به آنها در مدیریت و بهینه سازی هزینه های مربوط به یائسگی کمک کنید.

🫂 شراکت: چه کسی دیگر در دوران یائسگی احساس تنهایی می کند؟ همسران و شرکایی که می خواهند به افراد مهم خود کمک کنند تا بر این دوران سخت غلبه کنند. محتوای پشتیبانی یا دوره‌های آنلاین ایجاد کنید تا به S.O.s کمک کنید تا یائسگی را با زنان زندگی خود هدایت کنند.

❤️ عشق: ممکن است برای برخی از زنان در مرحله یائسگی، رابطه جنسی و روابط متفاوت به نظر برسد، و آنها به مکانی برای تاریخی با اهداف مشابه پیدا کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید یک برنامه دوستیابی غیرجنسی موجود را از نو بسازید تا به کسانی که احساس می‌کنند تصویر زیر را دوست دارند، کمک کنید.

Screenshot 2024-03-08 at 1.05.45 PM

منبع: r/یائسگی

دستگاه‌ها و پوشیدنی‌ها

مچ بندهای خنک‌کننده مانند امواج Embr به ازای هر قطعه 300 دلار به شما کمک می‌کند. زنان همچنین در حال خرید سایر دستگاه‌های تسکین گرگرفتگی مانند این بالش خنک کننده، که به ازای هر پیشاهنگ جنگل 1.1 میلیون دلار درآمد ماهانه به ارمغان می آورد.

تمایل مصرف‌کننده به پرداخت صدها دلار برای هر دستگاه نشان می‌دهد که فرصت‌هایی برای سایر مارک‌های DTC برای ورود به بازار فناوری یائسگی وجود دارد.

دستگاه‌ها و لوازم جانبی خنک‌کننده قابل حمل و سبک وزن بر اساس رفتارها/موقعیت‌های خاص (مانند این مورد برای ورزش) می تواند مکانی برای شروع باشد.

همچنین می‌توانید محصولات را مدیریت کنید و «مراقبت یائسگی را در یک جعبه» بسازید. شامل دستگاه های خنک کننده، ملافه، مکمل ها، نمونه های مراقبت از پوست، و احساس- موارد خوب مانند مه معطر برای فن های خنک کننده، برای ایجاد یک تجربه مراقبت از خود.

محتوای بیشتری مانند این می‌خواهید؟ برای ایمیل هفتگی Trends ما ثبت نام کنید، پر از انواع داده‌ها، غواصی عمیق، و روند بینش برای سازندگان کسب و کار، کارآفرینان و متخصصان نوآور.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا